10 raske med: Kenneth Dahl

“10 raske med” er fast innlegg på GoActive Blogg hvor vi intervjuer folk på senteret til inspirasjon for våre lesere. Denne uken snakker vi med Kenneth Dahl som har 1.års jubileum på GoActive Treningssenter denne måneden. Han er eventprodusent og har en hektisk hverdag med mange spennende prosjekter.

1.    Hvor mange ganger i uka trener du?

Jeg trener 5 ganger i uken.

2.    Hva er din favorittøvelse og hvorfor?

Jeg liker å løpe, spesielt på mølle. Både fordi det er vondt og slitsomt, men mest fordi jeg kjenner rask progresjon.

70302298_384058335603075_5657233701411487744_n.jpg

3.    Hva er ditt pinligste treningsøyeblikk?

Jeg har egentlig ikke hatt noe enda, men dagen jeg flyr av mølla er vel snart på vei....

4.    Hva er god helse for deg?

Å kunne løpe i skogen uten å dø! Det var nemlig ikke så lett for et år siden…

5.    Hva motiverer deg til å trene?

Resultater fra treningen og hyggelig selskap. Spesielt å trene med andre, det gir meg energi, og PT’en min Odd kan jeg takke for det.

6.    Hvordan planlegger du treningsøktene/treningsuka?

Øktene blir planlagt av Odd, så det slipper heldigvis jeg. Ellers så setter alltid et mål for økta. Det kan være hvis jeg løper på mølle at jeg prøver å holde målet jeg har satt, som å holde jevn fart eller løpe på tid. Når det gjelder treningsuka mi har jeg 3 faste tider jeg trener; 2 med PT og 1 med GoActive løpegruppa på mandager. I tillegg har jeg to egentreninger med enten løping eller styrke.

70088785_520539268746387_1189431170459238400_n.jpg

7.    Hva er ditt treningsmål akkurat nå?

Havana Marathon 2020, det er noe jeg vil få til!

8.    På dager med lav motivasjon, hvordan kommer du deg på trening?

Tar på meg treningstøy og steller meg i heisen! Da gidder man jo ikke å gå inn igjen. Ta 10 meter av gangen så kommer man seg på trening til slutt.

9.    Hva liker du best med GoActive Treningssenter?

Jeg trives veldig godt fordi PT’en min Odd er her, og jeg liker at senteret har forskjellige typer mennesker, fra eldre til yngre. Etterhvert har man jo blitt kjent med fler også, noe jeg setter stor pris på.

10. Hva er ditt beste treningstips?

Start med Personlig Trener, da gir du 100% og får rask progresjon. Det er vanskelig å gi alt når jeg trener alene.. Et annet tips er å sette deg et mål for hver trening. Uten det er det ikke lett å fullføre noe som helst. Som jeg sier: “Litt trening, er jævlig mye bedre enn ingen trening!”

70329049_3219300761443346_3538218539758387200_n.jpg

Tusen takk Kenneth for at du ville dele litt med oss. Fortsatt go trening!

- GoActive Blogg -

 
GoActive logo bra kvalitet.png