10 raske med: Maryann Bjordal

1.    Hvor mange ganger i uka trener du?

Jeg trener 3 ganger i uken.  

2.    Hva er din favorittøvelse og hvorfor?

Det er elipsemaskin fordi da forbrenner jeg godt med kalorier. Jeg liker også mageøvelser da jeg trenger å få bedre magemuskler, og bootcamp med Odd fordi det er så gøy!!

72483114_556869001721732_3564208735486214144_n.jpg

3.    Hva er ditt pinligste treningsøyeblikk?

Jeg falt nesten av tredemølla før jul!

4.    Hva er god helse for deg?

God helse er å være i god nok form til at jeg kan gå toppturer og andre lengre turer uten å bli helt utslitt. Det betyr også at kroppen fungerer bra og at jeg får mer energi.

5.    Hva motiverer deg til å trene?

Venner og kollegaer.   

6.    Hvordan planlegger du treningsøktene/treningsuka?

Jeg følger et treningsprogram og så varierer jeg øvelsene noe så jeg ikke blir lei. Jeg går også fast på bootcamp 2 ganger i uka med Odd, tirsdag og torsdag kl.18.

7.    Hva er ditt treningsmål akkurat nå?

Akkurat nå ønsker jeg å gå litt mer ned i vekt, og kanskje klare Kristinaløpet eller Navy Race i Horten neste år - det hadde vært utrolig gøy! 

8.    På dager med lav motivasjon, hvordan kommer du deg på trening?

Jeg sier til meg selv: “Kun 8 minutters gange til treningssenteret, ingen unnskyldninger!” Samt at jeg har venner som forventer at jeg ikke gir opp.

9.    Hva liker du best med GoActive Treningssenter?

 Det må være beliggenhet, bootcamp, kunnskap og miljø.

10.Hva er ditt beste treningstips?

Hør på gode råd, pass på å ikke overdrive treningen, men lytt til kroppen. Og viktigst, IKKE gi opp!

71253690_2579347562085380_3832454336751861760_n.jpg
 
 

-GoActive Blogg-

 
GoActive logo bra kvalitet.png